efa saika nisy namono tena koa tao fa tsy nety nahita rano nandifotra 😛
KEVIN
4 années il y a
ny tena marina nisy olona nahita anazy roa lahy hoe nenjehiny olona dia nanenjika azy t@ fiara olona roa ry zareo no nisambotra azy. Ny ray voalohany efa azo fa votsotra tonga dia nilatsaka tao am lac anosy .ny ray ndray ko voahenjika dia nianjera dia latsak ilay antsy tanyaminy dia sy sahy intsony lay mpanenjika dia nikoropaka ilay jiolahy naita ny namany tao anaty rano dia tonga dia nijoboka koa.Nony tonga teny ampovoany ry zareo dia difotra dia niverina dia nandrasany police fotsiny fa tsy nanenjika zany ny police teo.
Rakotomangamijoro
4 années il y a
Ce n’est pas la première fois que ça arrive. Ils sautent dans le lac puis s’enfuient dans les égouts. Ils sortent quelque part dans la capitale après. Malheureusement ou plutôt heureusement, avec la montée des eaux, ils n’ont pas pu s’échapper car il y avait beaucoup trop d’eau.
Tena tsy haiko indray izany Ombrax izany. I Rainivoanjo no fantatro. Leiry mpangalatra gaigilahy sahy mandeha any @ “égout”n ‘Antananarivo dia rehefa arahina dia tsy hita avy fa voalavo no hita. Dia rehefa mahita an’izay ny olona dia lasa nalaza hoe mampiasa ody leiry ka afaka mivadika voalavo. 😀
petakaman dans Bah bwana n’avait pas à venir coloniser mamadou ?: “c’est toujours l’histoire de la minorité qui se veut très bruyante pour se faire passer pour la majorité alors qu’au…” 15/06/2026 à 15:15
Vola dans Bah bwana n’avait pas à venir coloniser mamadou ?: “Je n’ai pas saisi le lien entre le titre de la chronique “La colonisation hier, l’immigration aujourd’hui : quel est…” 15/06/2026 à 13:07
petakaman dans Bah bwana n’avait pas à venir coloniser mamadou ?: “Les pays anciennement colonisés par le Royaume Uni s’en sortent remarquablement mieux que ceux colonisés par la France, sauf lorsque…” 15/06/2026 à 10:15
Harivelo Rajemison dans Et sinon quelqu’un l’a lu cette LFI 2026 ?: “. . Non, il ne s’agit pas de faire de la chimie en laboratoire, et d’observer les réactions. Y a-t’il…” 15/06/2026 à 07:17
elman dans Et sinon quelqu’un l’a lu cette LFI 2026 ?: “les “majinika” qui sont prêt à brûler l’hôtel de ville dès qu’on les empêche de vendre sur le trottoir ve” 15/06/2026 à 00:59
mpijery dans Et sinon quelqu’un l’a lu cette LFI 2026 ?: “Qui sait si ce n’était pas un ballon sonde? s’il n’y avait pas autant de lever de boucliers, ça aurait…” 14/06/2026 à 13:02
elman dans Et sinon quelqu’un l’a lu cette LFI 2026 ?: “bah le Colonel a immédiatement éjecté cette TVM, il se préoccupe donc du sort de la plèbe non ?” 12/06/2026 à 10:04
Ary nga tsy misy voay intsony ao Anosy?
Izaho koa nahita iny … Dia lasa ny saiko hoe saika hanao “sambo milentika” (ara-bakiteny) ve ry zalahy ireny?
efa saika nisy namono tena koa tao fa tsy nety nahita rano nandifotra 😛
ny tena marina nisy olona nahita anazy roa lahy hoe nenjehiny olona dia nanenjika azy t@ fiara olona roa ry zareo no nisambotra azy. Ny ray voalohany efa azo fa votsotra tonga dia nilatsaka tao am lac anosy .ny ray ndray ko voahenjika dia nianjera dia latsak ilay antsy tanyaminy dia sy sahy intsony lay mpanenjika dia nikoropaka ilay jiolahy naita ny namany tao anaty rano dia tonga dia nijoboka koa.Nony tonga teny ampovoany ry zareo dia difotra dia niverina dia nandrasany police fotsiny fa tsy nanenjika zany ny police teo.
Ce n’est pas la première fois que ça arrive. Ils sautent dans le lac puis s’enfuient dans les égouts. Ils sortent quelque part dans la capitale après. Malheureusement ou plutôt heureusement, avec la montée des eaux, ils n’ont pas pu s’échapper car il y avait beaucoup trop d’eau.
I Ombrax, andeha ho aterina eny Antanimora rehefa avy niseho teo anatrehan’ny fampanaovana sy nahazo didy famonjana vonjy maika, tonga dia nitsambikina tao sy nanaraka dalle. Tamin’ny taona 80 tany ho any io.
Fomba fiteny tamin’ny fotoan’androny ilay hoe ‘Tratra ihany Ombrax’ rehefa voasambotra izy taty aoriana, mitovitovy amin’ila hoe ‘Any izay Andry eh!” ankehitriny.
Tena tsy haiko indray izany Ombrax izany. I Rainivoanjo no fantatro. Leiry mpangalatra gaigilahy sahy mandeha any @ “égout”n ‘Antananarivo dia rehefa arahina dia tsy hita avy fa voalavo no hita. Dia rehefa mahita an’izay ny olona dia lasa nalaza hoe mampiasa ody leiry ka afaka mivadika voalavo. 😀
Nanovan-dry Mahaleo hira mihitsy 🙂